Projektas „Geometrija judesyje“ pakvietė į Estiją

Spalio 1–7 dienomis Estijoje, Narvos mieste vyko projekto Erasmus+ susitikimas, kurio tema „Geometrija judesyje“. Projekto partneriai: Čekijos, Portugalijos, Lietuvos ir Estijos atstovai. Mokiniai apsigyveno šeimose, kurios rūpinosi svečiais visą projekto savaitę.

Pirmą dieną buvome svetingai sutikti Narvos gimnazijoje. Apžiūrėjome mokyklą, klausėmės jaunųjų atlikėjų koncerto, projekto dalyviai žaidė susipažinimo žaidimus. Vyko veiklos tarptautinėse grupėse. Prie jūros, paplūdimio smėlyje, mokiniai braižė nurodytas geometrines figūras-paveikslėlius. Mokykloje vyko robotikos pamoka, geografijos viktorina apie projekte dalyvaujančias šalis, žaidėme judriuosius matematinius žaidimus, futbolą… Buvo organizuotas orientacinis žygis po Narvos miestą. Aplankėme ant upės kranto stovinčią Narvos pilį, pasisėmėme istorijos žinių. Smagios pramogos visų laukė Narvos Noorus akvaparke.
Nors rudeniškas oras nelepino, autobusu nukeliavome ir į Talino senamiestį… Lyjant lietui, pavaikščiojome nuostabiomis Talino gatvelėmis, pasigrožėjome miesto Rotuše. Tačiau labiausiai įsimintina kelionės dalis – viešnagė Proto Invention Factory išradimų fabrike.Tai –interaktyvus pramogų, mokslo ir virtualios realybės centras. Čia galima skristi oro balionu, atsisėsti už pirmojo pasaulyje automobilio vairo, pasivaikščioti vandenyno dugnu, užlipti ant skraidančio dviračio… Taip greitai prabėgo laikas tyrinėjant visiškai naują paslaptingą nuotykių pasaulį.
Baigiantis susitikimui, visi susirinkome į šventinę vakarienę, kurioje mokiniai ir mokytojai apsikeitė suvenyrais, dovanėlėmis, o visiems projekto dalyviams buvo įteikti projekto sertifikatai.
Džiugu, kad mokiniai turėjo galimybę prisiliesti prie kitos šalies kultūros, pagilino anglų kalbos žinias, mokėsi tolerancijos, supratimo. Jiems patiko šiltas ir artimas bendravimas, rytai ir vakarai, praleisti kartu su estų vaikais, su kiekvienos dienos nuotykiais ir istorijomis…
Baigiamasis projekto susitikimas vyks gegužės mėnesį Lietuvoje.
Lina Suchorukovienė

Rubrikoje Mokyklų gyvenimas. Bookmark the permalink.