Keliam nykščius už Anykščius…

Birštono kultūros centro  šokių kolektyvas „Aguonėlė“, vadovaujamas Virginijos Bankauskienės, buvo išvykęs į Anykščius, kur kaip niekad smagiai leido laiką prieš naują repeticijų ir koncertų sezoną.
Mus pasitiko ir su Anykščiais supažindino maloni gidė Liudmila. Pirmiausia  nuvykome prie garsiojo Puntuko, o tada jau keliavome į Antano Baranausko apdainuotą Anykščių šilelį. Praėjome pro vabzdžių, paukštelių viešbučius ir kitus gamtos objektus.
Ėjome Lajų taku, kurio ilgis – 300 m, o apžvalgos bokštelių aukštis – 21 m ir 34 m. Skaičiuojama 11 tako atramų nuo 5 m iki  21 m aukščio. Klausėmės paukščių balsų, uodėme medžių kvapus, deklamavome poeto  parašytas eiles, grožėjomės nuostabia  Šventosios upės panorama…
Įspūdingas Šeimyniškėlių (Vorutos) piliakalnio istorinis kompleksas, kuriame gidas Justas visus išmokė taikliai šaudyti iš lanko, supažindino su to meto gyventojų darbais ir pramogomis, turėjome atspėti augalus, kuriuos valgė senovėje ir t.t. Archeologiniai dalykai taip pat nebuvo užmiršti…
Pietavome ne bet kur, o gastrobare „Mandri puodai“.
Apsilankėme Istorijų dvarelyje, kurio edukacinėje erdvėje ne tik galima, bet tiesiog būtina viską paliesti. Labai visiems patiko dvarelio požemiuose „pasimatyti“ su vaiduokliu…
Pramogų ir sporto centras „Kalita“ su vasaros rogučių trasa yra ypatinga, nes, besileidžiant žemyn, pačiam galima pasirinkti nusileidimo greitį. Bendru susitarimu leidomės po tris kartus. Buvo noro tai daryti ir ilgiau, bet pagailėjome  kitų žmonių, laukiančių eilėje… 500 m trasa, 5 posūkiai, tramplinas ir kilpa – įveikti šį iššūkį buvo išties smagu. Įmontuoti centriniai stabdžiai neleido skrieti didesniu, nei 40 km/val., greičiu.
Šokėjai ir vadovė nuoširdžiai dėkoja  Kultūros centro direktoriui Zigmui Vileikiui už jau tradicija tapusią sezono  pabaigos ekskursiją po įdomų bei labai turtingą Anykščių kraštą, taria AČIŪ ir šauniam vairuotojui Tomui Abraičiui.
Nijolė Kvietkauskaitė

Rubrikoje Bendruomenės. Bookmark the permalink.