Kaip keisis socialinio draudimo įmokos 2014 metais?

Šiemet esminių pokyčių, susijusių su valstybinio socialinio draudimo įmokų mokėjimu, nėra. Buvo sumažintas vienas nelaimingų atsitikimų ir profesinių ligų draudimo įmokų tarifas juridiniams asmenims ir iki 2015 m. pratęstas kai kurių lengvatų galiojimas gyventojams.
Primename, kad, atsižvelgiant į rizikingumą, įmonių mokamoms nelaimingų atsitikimų darbe ir profesinių ligų socialinio draudimo įmokoms taikomi keturi skirtingi tarifai.
Nuo šių metų pakeistas tik II įmonių grupės tarifas. Jis sumažėjo nuo 0,42 proc. iki 0,37 proc. I, III ir IV draudėjų grupių tarifai lieka tokie patys, atitinkamai 0,18 proc., 0,9 proc. ir 1,8 proc. Sužinoti, kokiai grupei priskirta viena ar kita įmonė, galima internete adresu: http://www.sodra.lt/draudeju_portalas/imoku_mokejimas/imoku_tarifai.
Iki 2014 m. pabaigos Seimas pratęsė socialinio draudimo įmokų lengvatą mažųjų bendrijų, ūkinių bendrijų nariams ir individualių įmonių savininkams.
Šiemet, kaip ir ankstesniais metais, mažųjų bendrijų narių, ūkinių bendrijų narių ir individualių įmonių savininkų socialinio draudimo įmokas privalu mokėti nuo faktiškai asmeniniams poreikiams išsiimamų lėšų.
Nuo 2014 m. pradžios įsigaliojo nauja pensijų kaupimo sistema. Gyventojai gali papildomai kaupti pensijai prisidėdami 1 proc. dydžio draudžiamųjų pajamų įmoką ir gauti papildomą įmoką iš valstybės biudžeto.
Parengta pagal Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos Komunikacijos ir tarptautinių ryšių skyriaus informaciją

Rubrikoje Sveikata ir socialinė apsauga. Bookmark the permalink.