Prienų TAU klausytojai aplankė kalėdinį Kauną

Ekskursiją pradėjome Kaune Perkūno namuose. Pirklio žmona Medutė nusivedė į rūsius. Čia išgirdome apie Kauno klestėjimo 15-16 amžių ir šių amžių sandūroje statytą pirklio namą, vėliau pavadintą Perkūno vardu.

dav

Pirkliai vertėsi vaško gamyba ir pardavimu, net pabandėme vašku užantspauduoti mūsų pačių parašytus laiškus. Pramokome viduramžių šokių, klausydamiesi laikmečio muzikos, apžiūrėjome to meto drabužius, pasipuošėm galvos apdangalais. Nuo Jėzuitų namų terasos pasižvalgėme po Kauną.
Apžiūrėjome Kalėdų eglę. Kauno miesto muziejus kvietė aplankyti naujus savo namus – Kauno rotušę. Čia pakeliavome per Kauno ir miesto rotušės istoriją nuo 15 iki 20 amžiaus. Pamatėme, kaip atrodė senasis miesto kalėjimas, kur dirbo magistratas ir vaitas, kur buvo priimami svarbūs miestui sprendimai, kur dirbo burmistrai bei vyksta miesto iškilmės. Susipažinome su senamiesčio archeologiniais radiniais ir Lietuvos pašto istorija.
Aplankėme Kauno katedrą, uždegėme žvakeles, pabuvome tyloje…
Kartu su ekskursijų vadovu Istorinėje Prezidentūroje apėjome sales, bandėme atspėti, kokią istoriją mena viena ar kita rūmų interjero detalė. Apžiūrėjome Prezidento darbo kabinetą, Audiencijų salę, Adjutanto kambarį, išgirdome daug įdomių pasakojimų apie Prezidento ir jo šeimos gyvenimą, darbą valstybės labui bei sunkius sprendimus, priimtus šiuose rūmuose. Autentiškoje tarpukario dvasią atspindinčioje aplinkoje sužinojome su kuo bičiuliavosi Pirmosios Lietuvos Respublikos prezidentai bei jų šeimos, kokie valstybiniai ar asmeniniai priėmimai čia buvo rengiami, kokie žmonės čia dirbo.
Toliau mūsų kelionė tęsėsi į Šv. Gertrūdos ir Kauno Prisikėlimo bažnyčias, pasižvalgėme nuo Milikonių ir Aleksoto apžvalgos aikštelių, pasigrožėjome vakarinio Kauno žiburiais.
Truputį pavargę, bet gerai nusiteikę su daina patraukėme į namus. Žinojimo, naujų įspūdžių troškimas vėl kvies į naujas keliones, susitikimus.
Visiems TAU klausytojams linkiu gražių ir šiltų švenčių, susitinkame 2018 metais sausio 9 dieną.
Dalė Šimukauskienė
Prienų TAU filialo direktorė

Dalintis:Email this to someonePrint this pageShare on Facebook4Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on VK
Rubrikoje Bendruomenės. Bookmark the permalink.